Меню
Каталог
Про нас Портфоліо Замовлення Новини Статті Контакти

Лінії роздачі - всі тонкощі вибору

Заходячи в їдальню, бістро, кафе самообслуговування або в будь-який інший заклад громадського харчування аналогічного формату, щоб перекусити, кожен з нас розраховує, зробити це максимально швидко. Тому не дивно, що жодне подібне підприємство не може обійтися без лінії роздачі - комплекту спеціального обладнання, що володіє схожими функціями. А саме: нетривале зберігання готових страв і кондитерських виробів в теплому вигляді, а також їх видача відвідувачам. Знайдеться застосування таких лініях самообслуговування і під час проведення різних святкових прийомів. Тим більше що вони можуть комплектуватися абсолютно по-різному, виходячи з особливостей і профілю закладу громадського харчування.

Бажаєте, щоб ваш бізнес приносив непоганий прибуток? Якщо так, тоді подбайте про те, щоб у вашому закладі самообслуговування за короткий час змогла потрапезувати максимальну кількість відвідувачів. Домогтися такого результату можна, якщо правильно вибрати і замовити в компанії DSTO лінію роздачі з нержавіючої сталі. Вичерпну інформацію про особливості вибору подібної продукції можна отримати з цієї статті.

Лінії роздачі харчування: які модулі вибрати?

Перш ніж організувати лінію роздачі для їдальні або для інших підприємств громадського харчування, важливо розуміти, з яких традиційних модулів вона може складатися.До основних елементів, без яких важко уявити будь-який заклад самообслуговування належать такі:

  • марміти перших страв. Головне призначення подібного теплового обладнання полягає в підтримці перших страв в стані, придатному до вживання. Досягається це за рахунок високої температури в марміті, завдяки якій готові страви не встигають остигати. При цьому всі їх смакові якості зберігаються. Адже їжа, що зберігається в подібному модулі лінії роздачі харчування, не контактує з джерелом тепла;
  • марміти других страв. Вони все часто використовуються на лініях самообслуговування як в їдальнях, так і в інших закладах громадського харчування. І це цілком зрозуміло. Вся справа в тому, що теплове обладнання даного типу сприяє підтримці потрібної температури гарячих других страв протягом певного часу, без втрати їх смакових якостей і апетитного зовнішнього вигляду;
  • охолоджувані прилавки-вітрини. Доцільність комплектації лінії роздачі подібними одиницями обумовлюються необхідністю зберігання їжі з обмеженим терміном придатності. Втім, це не єдине їхнє призначення. Утому числі вони можуть використовуватися і для демонстрації готових страв;
  • нейтральні елементи. Складно уявити будь-яку лінію роздачі для їдальні або для кафе самообслуговування без подібного нейтрального обладнання. Адже на чому ще, як не на ньому демонструвати закуски, випічку або напої, які не потребують охолодження або підігріву. Також нейтральні елементи потрібні ще для установки додаткової техніки, такий як: кавомашини, Роздавальники чаю і т. Д .;
  • прилавки для приладів і підносів. Як відомо, кожен елемент в лінії роздачі виконує важливу функцію. А значить, все в ній повинно бути продумано до дрібниць. Так, у приладів і підносів, як і у готових страв, має бути своє власне місце зберігання. Інакше вони загубляться серед їжі і напоїв. З цієї причини відвідувачеві доведеться витратити якийсь час на їх пошуки. Зовсім інша справа, якщо лінія самообслуговування буде укомплектована прилавком для приладів і підносів - завдяки їй викладкаа буде працювати безперебійно;
  • касове місце. Воно є завершальним елементів лінії роздачі практично в будь-якому закладі швидкого харчування. Тут у відвідувачів є можливість оплатити своє замовлення.

Втім, це далеко не повний перелік модулів, з яких може складатися лінія самообслуговування в їдальні або в кафе. Холодильний прилавок, направляючі для руху підносів і інші модулі - вибір елементів обладнання досить великий, і він визначається декількома факторами: рівнем закладу, розмірами і специфікою приміщення, в якому воно знаходиться, а також достатком меню.

Лінія роздачі для їдальні та кафе: як впливає формат закладу на вибір?

Найпоширенішим підприємством швидкого харчування в нашій країні є їдальня. З неї і почнемо. При виборі модулів лінії роздачі харчування для закладів подібного рівня важливо врахувати такі особливості:

  • як правило, столові не можуть похвалитися великою різноманітністю страв. Тому необхідність в розміщенні безлічі ємностей з їжею відпадає сама собою. Виходячи з цього, марміти для перших і других страв краще віддати перевагу компактних розмірів, що дозволить оснастити лінію самообслуговування максимальною кількістю елементів;
  • найчастіше в закладах подібного типу готові страви сервіруються оператором завчасно, завдяки чому вдається забезпечити високу прохідність клієнтів. Але щоб продукти залишалися гарячими прямо на тарілках, лінія роздачі повинна бути укомплектована нейтральним обладнанням з функцією підігріву;
  • для більшої зручності відвідувачів лінії самообслуговування для їдалень оснащуються напрямними для підносів;
  • без прилавка для столових приборів тут теж ніяк обійтися. Це суттєво економить час клієнтів;
  • каса - куди ж без неї. Дуже зручно, якщо нею буде закінчуватися лінія роздачі харчування. Так, відвідувачам не доведеться бігати по залу з підносом, щоб оплатити своє замовлення.

Що стосується вибору обладнання для кафе, то тут все залежить від варіанту обслуговування. Так, наприклад днем ​​може практикуватися самообслуговування, а ввечері страви і напої можуть розносити офіціанти або ж вони будуть обслуговувати відвідувачів весь час роботи закладу. І в тому, і в іншому випадку в процесі монтажу лінії роздачі не забудьте врахувати такі нюанси:

  • її розміщення в залі повинно бути зручним для всіх клієнтів: і для тих, що прийдуть днем, вибравши варіант самообслуговування, і для тих, які захочуть відвідати заклад у вечірній час доби. А також для офіціантів, які будуть пересуватися по залу з сервірованими стравами;
  • меню підприємств громадського харчування даного формату значно різноманітніші, ніж воно ж у їдальнях. Стало бути, обладнання на лінії роздачі повинно бути набагато більше. Асортимент перших і других страв тут значно ширше, тому і марміти для їх зберігання повинні бути відповідних розмірів. Для демонстрації салатів і закусок в кафе коштує придбати охолоджуючі вітрини. У них вони прекрасно збережуть не тільки свій смак, але і презентабельний зовнішній вигляд;
  • не обов'язково, щоб роздавальна лінія завершувалася касовим вузлом. У кафе самообслуговування він може стояти в будь-якому місці.

Збільшення прохідності закладу, прискорення процесу обслуговування, створення ідеальних умов для короткочасного зберігання і демонстрації готових страв, а також підвищення продуктивності праці персоналу - правильно організована лінія роздачі створює позитивний імідж підприємству швидкого харчування, робить його популярним серед широкого кола людей.Тому виходить, що купити автономні модулі теплового, холодильного і нейтрального обладнання DSTO - значить вигідно інвестувати у власний бізнес.Тим більше що у нас не тільки одні з найдемократичніших цін на подібну продукцію в Україні, а й гнучка система знижок для великих покупців.

Лінії роздачі: який матеріал вибрати?

Прийнявши рішення встановити роздавальну лінію у власному закладі громадського харчування, зверніть увагу на той факт, що краще вибрати елементи, які виконані з нержавіючої сталі. Крім того, що подібний матеріал сертифікований, він має масу інших переваг. Зокрема:

  • міцність;
  • довговічність;
  • стійкість до корозії;
  • гігієнічність;
  • простота догляду.

Якість зварних швів і обробка кутів - не менш важливі параметри вибору, ніж матеріал виготовлення ліній самообслуговування.Важливо, щоб вони не містили загострених країв і крайок. Адже це травмоопасно. Втім, купуючи обладнання в компанії DSTO, вам не доведеться турбуватися з цього приводу. Оскільки воно виготовлено з високоякісної нержавіючої сталі, а значить, придатне для контакту з продуктами харчування і безпечно для здоров'я людини.

close
Якщо ви не знаходите товар, перейдіть у каталозі в потрібну вам категорію та скористайтесь фільтром підбору параметрів. Або зв'яжіться з менеджерами для консультації.