Меню
Каталог
Про нас Портфоліо Лазерна різка Замовлення Новини Статті Контакти

Ідеальна лінія роздачі: як організувати неперервну роботу

Концепція самообслуговування популярна не лише на шведських столах або під час фуршетів, а й у їдальнях, спеціалізованих ресторанах чи кафе. Вона дозволяє прискорити обслуговування відвідувачів, переклавши на них частину функцій персоналу та знизивши за рахунок цього середній чек порівняно з закладами громадського харчування, що конкурують. Для організації такої схеми роботи знадобляться лінії роздачі для громадського харчування, які проектує та випускає компанія DSTO. Скільки коштує така лінія, з чого вона складається і що краще врахувати під час підбору такого обладнання?


Що таке лінія роздачі?

Лінія роздачі є рядом з прилавків-модулів, які створюють особливі температурні або захисні умови для зберігання їжі, а також допомагають прискорити обслуговування відвідувачів. Клієнт, проходячи вздовж ряду прилавків з підносом, вибирає вже виставлені в тарілках страви або замовляє порцію обслуговуючого персоналу. Такий підхід забезпечує наступні переваги рестораторам:

збільшується потік клієнтів та оборотність столиків в одиницю часу;
частина робіт з сервісу перекладається самого відвідувача;
скорочується кількість персоналу з розрахунку одного клієнта;
знижуються витрати на обслуговування;
наочно демонструються страви з меню;
оптимізується використання площ у закладі;
спрощується обслуговування у години пік.

Концепція самообслуговування популярна у їдальнях санаторіїв, навчальних закладів, військових об'єктів, а також у комерційному сегменті. Лінії роздачі встановлюються на фудкортах торгових центрів, готелях, що надають послугу харчування за схемою «шведський стіл», у відділах кулінарії в супермаркетах. Вони підходять для кафе, ресторанів швидкого обслуговування, громадських їдалень та інших популярних закладів.

Клієнт при цьому отримує такі плюси:

швидке обслуговування (за 20-25 хвилин можна замовити та з'їсти комплексний обід);
доступ до їжі оптимальної температури (особливо до гарячих страв);
можливість повноцінно пообідати в обідню перерву;
великий вибір страв залежно від особистих смакових уподобань;
гарантія якості їжі.

Зручно, кожен заклад може скомпонувати лінію роздачі харчування залежно від особливостей меню, бюджету обладнання та інших особливостей бізнесу.

Які лінії роздачі?

Основне завдання лінії роздачі їжі – прискорене обслуговування потоку клієнтів із залученням мінімально можливої кількості персоналу. За цим параметром заклади самообслуговування виграють в інших підприємств харчової промисловості з обслуговуванням безпосередньо за столиком. За такої схеми збільшується оборотність одного місця, а вартість послуг, навпаки, знижується, що приваблює відвідувачів, для яких важливо швидко та смачно поїсти за прийнятні гроші.

Вбудовані лінії роздачі можна скомпонувати під наступні умови:

  • обслуговування через прилавок у їдальнях, кулінаріях, кафе, ресторанах;
  • односторонній підхід до модулів, наприклад, у школах (столи для роздачі молока або інших напоїв), готелях під час шведського столу;
  • острівне розміщення модулів чи всієї лінії (фуршети, шведський стіл, салатний бар);
  • комбінація вказаних способів.

Як правило, компанії, які здійснюють виробництво ресторанного обладнання мають готові рішення для різних типів закладів. Наприклад, у DSTO ви можете замовити лінію для їдальні, ресторану чи іншого бізнесу, повідомивши нашим фахівцям вихідні дані для підбору модулів та інших виробів.

Що таке модуль лінії роздачі?

Модуль лінії роздачі є прилавок, на якому зберігається певний вид їжі, напоїв, столових приладів. Такі прилавки можуть мати вбудовану систему охолодження або підігріву страв або тарілок, а також захисні екрани, підставки для підносів та інші пристрої.

Вибір модулів для лінії здійснюється відповідно до асортименту страв у закладі, кількості відвідувачів, режиму їх обслуговування та інших особливостей. Найчастіше вона комплектується у такому порядку:

  • тумби для підносів;
  • вітрини та столи з охолодженням для салатів та холодних закусок;
  • ряди прилавків для перших та других страв;
  • модулі для випікання;
  • холодильники для напоїв;
  • каси для розрахунку.

Особливе місце в лінії займають модулі зі специфічними температурними режимами, які умовно можна поділити на дві групи:

  • теплове обладнання - може мати газові конфорки, а також вбудований прямий або непрямий електропідігрів (наприклад, ТЕНи, що нагрівають воду в резервуарі під гастроємностями з іншими стравами);
  • холодильне обладнання - виготовляється з кубом (закритий об'єм, в якому здійснюється охолодження) або у вигляді відкритого холодильного столу (іноді з відділеннями для зберігання овочів та фруктів).

Залежно від специфіки закладу, в ньому можуть бути присутні й інші модулі, наприклад, тумба з кавоваркою, стіл з підігрівом для приготування сніданків у першій половині дня, пристрій для смаження млинців та ін.

Лінія роздачі для їдальні - Що варто враховувати під час виборів

Лінія роздачі для шкільної їдальні чи іншого закладу комплектується з урахуванням таких особливостей:

  • асортимент страв, особливості сервірування та інші виробничі моменти;
  • кількість відвідувачів у найбільш завантажений годинник;
  • конфігурація та площа приміщення;
  • чисельність персоналу в обідній залі;
  • бюджет проекту.

Устаткування для лінії роздач в харчоблоку має бути довговічним, тому в DSTO для його виготовлення використовують нержавіючу сталь різних марок. Металеві вироби з полірованої нержавіючої сталі не накопичують забруднень, стильно і професійно виглядають у будь-якому інтер'єрі, легко миються, відповідають нормам гігієни і головне — не піддаються корозії, тобто прослужать довго. При цьому за рахунок варіативного підбору марки сталі можна замовити техніку за прийнятною вартістю вашого бюджету.

Які елементи входять до лінії роздачі?

Обладнання для самообслуговування в їдальнях виготовляється як окремих модулів, спроектованих під конкретне завдання. Компонуючи їх, можна варіювати довжину лінії, специфіку страв чи інші моменти.

Лінія роздач їжі зазвичай включає такі модулі:

  1. Мармити перших страв - прилавки з газовими або електричними конфорками для підігріву каструль із супами.
  2. Марміти других страв - прилавки з паровим підігрівом пюре, каш, вареників та іншої їжі в гастроємності.
  3. Модуль для підігріву тарілок - опція, яка забезпечує відвідувачам комфортний прийом їжі.
  4. Вітрини-холодильники виконують дві основні функції: демонструють їжу споживачеві та зберігають її оптимальну температуру. Такі елементи будуть доречні не тільки в їдальнях, а й у кондитерських, кафе та кулінаріях. Вони підходять для зберігання десертів, сирів, холодних закусок, салатів, ковбасних виробів та ін.
  5. Охолоджувані прилавки, де їжа, що швидко псується (салати, напої, десерти) зберігається в змінних гастроємностях, склянках або іншому посуді.
  6. Тумби, столи, підставки для підносів та інше нейтральне обладнання, яке не потребує створення особливих температурних умов.
  7. Місце касира з лівим або правим розміщенням касового апарату, підставкою для підносів та іншими пристроями.

На складах DSTO представлений великий вибір готових, заздалегідь вироблених модулів та іншого металевого обладнання для харчоблоку. Формуючи лінію роздачі, ви можете підібрати в каталозі потрібну техніку та швидко отримати її у своє розпорядження. Крім того, ми виготовляємо лінії роздачі на замовлення, що є важливим, якщо ви хочете отримати ексклюзивний дизайн або конструкцію такого обладнання.

Як організувати безперебійну роботу?

Найбільше навантаження на заклад самообслуговування спостерігається у години пік. Для їдалень державних установ (чи закладів, які орієнтуються на потік офісних працівників чи співробітників підприємств) час пік посідає обідню перерву. Графік роботи у вузівських та шкільних їдальнях відрізняється дискретною видачею їжі під час перерв. У деяких кафе та ресторанах самообслуговування пік відвідувачів припадає на вихідні та вечірній час. У такі періоди важливо обслуговувати клієнтів без затримки, щоб не змушувати довго чекати своєї черги. Для цього важливо правильно підібрати комплектність лінії роздачі для їдалень та чисельність персоналу біля конкретного прилавка залежно від потоку відвідувачів.

Приблизний порядок розрахунку:

  • пропускна спроможність лінії роздачі завдовжки 12-14 м: 500 осіб;
  • час "касового" обслуговування одного клієнта: 30 секунд;
  • годинна кількість клієнтів на 1 касу: 120 осіб;
  • тривалість прийому їжі: від 15 до 30 хвилин;
  • годинна пропускна спроможність 1 посадкового місця: від 2 до 4 осіб;
  • годинна пропускна спроможність закладу на 200 місць: від 400 до 800 осіб;
  • кількість ліній для закладу: 1 чи 2 лінії;
  • кількість касових місць: від 4 до 7

Для зручності замовників, виробники формують комплекти модулів залежно від специфіки закладу, наприклад лінії для шкільної їдальні на 200 учнів або комплекси обладнання для готелів. У DSTO вам допоможуть підібрати та адаптувати таку лінію під особливості закладу та розмір інвестицій.

Де краще купити лінію роздачі?

Обладнання для ресторанного бізнесу вигідніше замовляти у його безпосереднього виробника української компанії DSTO. Наше підприємство має власний цех з випуску нержавіючої техніки для громадського харчування, тому виробляє весь спектр модулів для закладів зі схемою самообслуговування. На складах в Харкові завжди є запас такої техніки, яку вам доставлять протягом декількох днів з моменту оформлення замовлення.

Переваги замовлення лінії роздачі в DSTO:

  • вигідні ціни від виробника без торгових націнок посередника та переплат;
  • надійні модулі, які добре зарекомендували себе в ресторанному бізнесі;
  • замовлення всього обладнання в одного постачальника без затримок та проблем з логістикою;
  • виробництво модулів на замовлення під індивідуальні вимоги ресторатора;
  • гарантія якості на всю техніку та її сервісне обслуговування.

Звернувшись до нашої компанії, ви отримаєте не тільки доступ до сучасного обладнання за вигідною ціною, а й професійну допомогу у підборі модулів для лінії роздачі харчування для їдалень залежно від специфіки вашого бізнесу.

close
Якщо ви не знаходите товар, перейдіть у каталозі в потрібну вам категорію та скористайтесь фільтром підбору параметрів. Або зв'яжіться з менеджерами для консультації.