Меню
Каталог
Про нас Портфоліо Замовлення Новини Статті Контакти

Вітрини для викладки риби - незамінний помічник у реалізації риби та морепродуктів

Кальцій, залізо і фосфор, а також повний цикл життєво важливих амінокислот надходять в організм людини під час прийому риби та інших морепродуктів. Ці товари також наповнені білком - чистим протеїном, який «будує» клітини і тканини людського організму. Жирні сорти риби, наприклад лосось або макрель, дають організму великий вітамінний заряд на основі A і D. Одні тільки ці факти дають право стверджувати, що біологічна цінність риби можна порівняти з іншим незамінним продуктом нашого раціону - м'ясом. Цілком очевидно, що риба - це товар, який можна віднести не тільки до категорії «основні», а й до категорії «необхідні». Споживач безсумнівно зацікавлений в широкому доступі до різноманітних морепродуктів. Тому під реалізацію риби в супермаркетах великих мереж, незалежних магазинах і деяких специфічних ресторанах, в яких можна купувати продукти, відводяться великі площі, а асортимент розширений до неможливого. Все, від канадської горбуші до норвезької холодноводного креветки, можна придбати в свіжоморожена або охолодженому вигляді. Який би трудомісткою не здавалося організація доставки та зберігання морської продукції, виключати її з асортименту закладу, безсумнівно, необачний крок.

З чого починається торгівля рибою? У глобальному сенсі - з завдання знайти постачальників і організувати логістику продукції. А в більш вузькому розумінні - з завдання обладнати рибний цех (пункт прийому, фасування, зберігання, часткової обробки) і встановити торгове обладнання в залі. Цим питанням будь-який адміністратор або керуючий приділяє багато часу, намагаючись вирішити їх якомога грамотніше. Риба - продукт цінний, але вкрай ніжний і швидкопсувний, тому неправильні умови приймання, зберігання та експорту можуть служити катастрофою на шляху її реалізації. Це призведе не тільки до істотних збитків, а й до зниження репутації супермаркету.

Будь-який експерт, будь то власник рибного господарства або топ-менеджер відділу збуту торгової марки рибної продукції, скаже, що краще купувати живу рибу - це 200% гарантія її свіжості. Однак цілком очевидно, що живий продавати весь існуючий на ринку асортимент риби неможливо - це залежить від місць вилову, які часто знаходяться в значній віддаленості від місця реалізації. Наприклад, половина різновидів лососевих виловлюється в холодних водах Північного Льодовитого океану, або північній частині Атлантичного океану. Тому, якщо невеликий асортимент живої риби не влаштовує, зверніться до охолодженої. За ГОСТом охолоджену рибу можна реалізовувати лише протягом 14 днів після її вилову. Тут немає ризику купити рибу, яку розморожували і заморожували кілька разів. Покупець може оцінити колір зябер (в більшості випадках він повинен мати яскравий рожевий / червоний колір), зовнішній вигляд - щільність м'язової м'якоті (в ній не повинно бути сітки кровоносних судин), колір і стан поверхні (вона не повинна бути слизової), а також запах. Щоб всі ці ознаки відповідали очікуванням споживача і нормам якісного продукту, необхідно дотримуватися строгих правил тимчасового зберігання та презентації.

Охолоджену рибу потрібно демонструвати і зберігати на льоду, а відділ свіжої риби повинен відрізнятися свіжим запахом, що безпосередньо залежить від того, що сказано в першій частині цієї пропозиції. Адже правильне зберігання і забезпечує правильний запах риби. Лускатий або гранульований лід зазвичай проводиться за допомогою льодогенераторів, а зберігається і використовується на спеціальних вітринах. На ринку професійного промислового обладнання для оснащення цехів і торгових залів існує окремий вид - холодильні вітрини і столи для викладення мороженої риби. Це підлогові установки з високоякісної нержавіючої сталі з похилою або прямий відкритою ванною для розміщення льоду і, власне, продукту. Вітрини містять холодильний агрегат в конструкції, столи можуть або підключатися до такого, або мати конструктивні особливості у вигляді спеціального утеплювача ванній для льоду, який утримує холод і не дає льоду танути. Всі робочі поверхні виготовлені з харчової нержавіючої сталі, каркас, ніжки або опори модулів можуть бути з інших матеріалів. Вітрини оснащуються дренажною системою, яка працюють за допомогою перфорації піддонів - так, риба завжди лежить на льоду, а не на льоду у воді. Каркаси столів можуть бути обладнані склом з фронтальної частини або з усіх боків.

Для оснащення рибного відділу в гіпермаркетах і ресторанах, як правило, використовуються обидва види обладнання - холодильні вітрини і столи. Одні використовуються для викладки свіжомороженої риби, інші - для охолодженої або свіжої. Стіл для викладення розглядаються також як зручний спосіб оформлення товару - на льоду виграшно виглядає зелень або овочі, надаючи рибі презентабельний, а часом апетитний вигляд. Так само, поряд з «рибним» столом можна встановити «винний» стіл, на якому розміщуються різні сорти вин, які відповідають тій чи іншій рибі «дня». Тут повною мірою можна задіяти всілякі секрети мерчандайзингу. Так, вітрина для викладення риби може служити інструментом не тільки зберігання та презентації продукту, але і маркетингової політики супермаркету.

Конфігурацію і комплектацію холодильних вітрин необхідно підбирати, виходячи з асортименту магазину / ресторану / рибного супермаркету. Слід враховувати, що стіл для викладення риби, це не тільки технологічне обладнання, а й часто предмет інтер'єру в приміщенні. Так само, з урахуванням місця в якому планується встановити вітрину, треба правильно врахувати розміри вітрини.

У виборі постачальника обладнання варто покладатися на його досвід в сегменті і місце на ринку - краще, щоб це був великий виробник промислового обладнання повного спектра.
close
Якщо ви не знаходите товар, перейдіть у каталозі в потрібну вам категорію та скористайтесь фільтром підбору параметрів. Або зв'яжіться з менеджерами для консультації.